Administratiekantoor Zwijndrecht

Administratiekantoor Zwijndrecht

Administratiekantoor zwijndrechtBent u op zoek naar een administratiekantoor dat betrouwbaar, lokaal en professioneel is? Dan zit u goed bij ons. Wij verzorgen uw zakelijke administratie vanuit ons Administratiekantoor in Ridderkerk en zijn actief in de regio Zwijndrecht, Barendrecht, Dordrecht, Hendrik Ido Ambacht en omgeving.

Als klantgerichte organisatie vinden wij het belangrijk dat u kunt doen waar u goed in bent. Een goed verzorgde administratie is daarbij onmisbaar. Of u nou als ZZP’er, zakelijk of particulier actief bent in de markt, wij verzorgen graag uw zakelijke administratie tegen een scherp tarief. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan via deze weg contact met ons op.

Een persoonlijke en betaalbare oplossing voor uw administratie

Wij begrijpen dat u als ondernemer gefocust bent op het doen van zaken. Het bijhouden van de administratie kan er daarom nog wel eens bij inschieten. Zakelijke administratie die goed op orde is, kan voor uw bedrijf niet alleen financieel voordeel bieden maar kan u ook helpen om zakelijke beslissingen (beter) te nemen. Wij hanteren dan ook als doel om u als ondernemer zo min mogelijk tijd te laten besteden aan de administratie. Een persoonlijke aanpak staat bij ons hoog in het vaandel. Gruijs Administratiekantoor Zwijndrecht staat voor u klaar.

Administratie anno nu

Als administratie- en boekhoudkantoor is onze core business is gericht op het bijhouden van de administratie en de boekhouding van kleinere bedrijven. Als jong en dynamisch kantoor willen wij het verschil maken door gebruik te maken van de laatste trends op het gebied van boekhouden en zakelijke administratie. Op zoek naar een betrouwbaar administratiekantoor in Zwijndrecht? Wij kunnen voor u onder andere de volgende diensten oppakken:

  • Financiële administratie van uw onderneming inrichten;
  • Jaarrekening opstellen;
  • Tussentijds rapporteren ;
  • Kwartaalindicaties verwerken;
  • Begeleiding van belastingcontroles;
  • Bezwaar- en beroepschriften samenstellen;
  • Correspondentie verzorgen met de Belastingdienst;
  • Aangifte van belasting-, omzet- en vennootschapsbelasting;

 

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem dan nu contact op via 06-38 31 70 45 en vraag vrijblijvend een gesprek aan. Ook kunt u direct een offerte opvragen of ons mailen voor een afspraak! Wij hopen u snel te mogen ontvangen bij ons Administratiekantoor te Ridderkerk.